Spaen Bridge - Loosbroek

19 augustus 2017

Eergisteren zijn we in de ochtend naar Fort Augustus gereden. Hier hebben we wat rondgelopen maar het weer was zo slecht dat we toch maar weer terug naar het huisje zijn gereden. Daar hebben we gegeten en 's middags met de gondel mee naar boven de Ben Nevis op. Ook hier was het weer prachtig en hadden we een ontzettend mooi uitzicht. 's Avonds moesten we in gaan pakken want de dag daarna zouden we al vroeg ons huisje verlaten om richting boot te gaan.

Gisteren was het vroeg dag. We wilden namelijk voordat we naar de boot gingen nog naar de Inverary Jail en dat was nog wel een stukje rijden. Daar aangekomen zagen we dat het langer duurde om naar de boot te rijden dan we hadden gedacht. We hadden dus een uur om in het museum rond te kijken. Eigenlijk was dat net te kort omdat het echt een heel leuk museum is. Je kreeg een (Nederlandstalige) audiotour en dat was erg interessant. Na een uur zat de tijd erop en moesten we snel, snel richting auto omdat we anders te laat zouden zijn bij de boot.

Bij de boot aangekomen kwamen we erachter dat het avondeten niet goed geregeld was dus moesten we dat nog even doen. Het betekende dat we niet om 18.30 maar om 20.30 uur konden gaan eten. Eigenlijk wilden we na het eten naar de film maar het werd dus de film van 19.00 uur. We keken naar "Dispicable me 3", een leuke film in het Engels. De film werd gedraaid op dek 1 en we moesten gaan eten op dek 7 dus namen we de lift. Dat was niet zo'n goed plan. De lift bleef namelijk vast hangen omdat we een "overload" hadden. Met z'n achten in zo'n klein hokje is toch wel benauwend maar na een minuut of vijf werden we eruit gehaald. Daarna wat gegeten en naar bed. Morgen zijn we weer thuis.

Rond 09.30 uur kwamen we vanochtend met de boot aan in IJmuiden. Het duurde even voor we van de boot af konden maar al snel waren we op weg naar huis. Op naar Loosbroek, lekker weer thuis! Na alvast een wasje te hebben gedraaid op weg naar Marien om onze reisverhalen te vertellen en daarna Boijt ophalen bij Alex en naar ons mam en pap.

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad!

Fort AugsutusBen NevisInverary JailFilm op de bootOntbijt op de boot